Eelised

Külma asfaldi eelised

 

Hõlpus kasutada - asfaldisegu on täiesti kasutusvalmis. Ilmastikutingimused ei mõjuta massi augu servade ja põhjaga nakkumist.

Tööde teostamiseks pole vaja augu või lohu pinda eraldi ette valmistada ega kasutada kohmakat tehnikat. Pange lihtsalt asfaldisegu auku, tasandage ja tihendage. Pärast töö lõppu võib tee liiklusele kohe avada!

Remont iga ilmaga ja aasta ringi. Õhutemperatuur võib töö ajal olla -30 °C kuni +40 °C.

Materjalide, raha ja aja kokkuhoid – külma asfaldisegu kasutamine võimaldab parandada igasuguse kujuga augu kohe pärast tekkimist ning hoida praktiliselt kaks korda kokku materjalide ja eritehnika osas.

Mugav pakend

  • 20 kg polüetüleenkott. Sellest kogusest piisab 0,3 m² pindalaga ja 5 cm sügavuse augu parandamiseks.
  • kuni 500 kg big bag.  Saab tellida igasuguses koguses.

Tabel modifitseeritud külma asfaldisegu eeliste kohta kuuma asfaltbetooniga võrreldes.

 

 

Materjali kasutamine ja ekspluatatsioon

Kuum asfalt

Külm asfalt

 

1.

Mõju liiklusele

märkimisväärsed teelõigud jäävad pikemaks ajaks suletuks

tühine  teesulg väga lühikeseks ajaks

+

2.

Ekspluatatsiooni algus

viivitusega

kohe

+

3.

Asfaldisegu kasutusaeg

piiratud 4-5 tunniga

piiratud toote säilivusajaga (umbes 2 aastat)

+

4.

Tehnika kasutamine

teerull ja vibroplaat

vibroplaat, mõnikord piisab käsitsi tihendamisest

+

5.

Tööliste arv

vähemalt 6 inimest

piisab 2-3 inimesest

+

6.

Sõltuvus ilmast

kasutatav ainult sooja ilmaga, kui õhutemperatuur on üle +5 °С

kasutatav -30...+40 °С õhutemperatuuril

+

7.

Materjali kasutamise hooajalisus

soe aastaaeg

piiranguid ei ole

+

8.

Säilitamine

Säilivusaega ei piirata, jäägid tuleb ära koristada ja utiliseerida mõne tunni jooksul

säilib lahtisel väljakul kuhjas kuni 1 aasta ja pakendis kuni 2 aastat

+

9.

Keskkonnasõbralikkus

tugev kasvuhooneefekt, jääkide utiliseerimise probleemid

ökoloogiliselt puhas, minimaalne kasvuhoone­efekt, jääke ei ole

+

10.

Talvine laotamine

vesi tuleb eemaldada, auku kindlasti soojendada ja servi kuuma bituumeniga töödelda, ei tohi kasu­tada alla +5 °С õhutempe­ratuuril

piisab prahi eemaldamisest, kasu­tatakse -30...+40 °С õhutempe­ratuuril

+

11.

Talvel remonditavale teelõigule toomine

tuleb tingimata soojendatuna kohale tuua.

tuuakse kohale säilitustemperatuuril

+

12.

Suvine laotamine üle +25°С temperatuuril.

laotamisel esineb raskusi, segu hakkab kohe tahkuma

raskusi ei teki

+

13.

Ümbritseva keskkonna temperatuur

+5 °С kuni +25 °С

Soovitatavalt -30 °С kuni +40 °С

+

Broneeri kohe:

Pakume koostööd